- Podejmowanie działań na rzecz rozwoju firmy
- Promowanie firmy
- Podejmowanie działań mających na celu kształtowanie świadomości marki
- Podejmowanie działań na rzecz rozwoju współpracy z inwestorami
- Podejmowanie działań na rzecz rozwoju współpracy z podwykonawcami oraz dostawcami
- Nadzór strategiczny i operacyjny nad realizacją Kontraktu
- Sporządzanie ofert
- Odpowiedzialność za rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu zgodnie ze stanem faktycznym realizacji Kontraktu
- Odpowiedzialność za udzielanie zamówień w zakresie Kontraktu, w tym wybór podwykonawców, dostawców towarów i usług
- Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich zgodności i zaawansowania z harmonogramem Kontraktu
- Planowanie i zarządzanie kosztami projektu
Wykształcenie:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Uprawnienia budowlane
- Czynne prawo jazdy kategorii B
Doświadczenie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w koordynacji projektów inwestycyjnych
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów w sektorze budownictwa
Umiejętności:
- Znajomość oprogramowania Auto CAD
- Znajomość oprogramowania do kosztorysowania np. Norma
Kompetencje miękkie:
- Umiejętność łatwego nawiązywania i budowania dobrych relacji z kontrahentami
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Zaangażowanie i dyspozycyjność
- Samodzielność
- Doskonałe zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość
- Stabilne zatrudnienie w firmie od ponad 25 lat działającej na rynku
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Niezbędne narzędzia pracy