Opis stanowiska:
- Kosztorysowanie i sporządzanie ofert;
- Nadzór strategiczny i operacyjny nad realizacją Kontraktu;
- Odpowiedzialność za rozliczenie rzeczowe i finansowe całego Kontraktu zgodnie ze stanem faktycznym realizacji Kontraktu;
- Odpowiedzialność za udzielanie zamówień w zakresie Kontraktu, w tym wybór podwykonawców, dostawców towarów i usług;
- Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich zgodności i zaawansowania z harmonogramem Kontraktu;
- Planowanie i zarządzanie kosztami projektu;
Wykształcenie:
- Wykształcenie wyższe techniczne mile widziane;
- Znajomość języka angielskiego mile widziana;
- Uprawnienia budowlane mile widziane;
- Czynne prawo jazdy kategorii B;
Doświadczenie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w koordynacji projektów inwestycyjnych;
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów w sektorze budownictwa;
-
Doświadczenia w zarządzeniu projektami o łącznej wartości co najmniej 150 mln rocznie;
-
Doświadczenia w nadzorowaniu pracy co najmniej 5 osobowego zespołu kierowników projektu;
- Doświadczenie w realizacjach obiektów wielkopowierzchniowych mile widziane;
Umiejętności:
- Znajomość oprogramowania Auto CAD;
- Znajomość oprogramowania do kosztorysowania np. Norma;
- Znajomość oprogramowania PowerProject;
Kompetencje miękkie:
- Umiejętność łatwego nawiązywania i budowania dobrych relacji z kontrahentami;
- Wysokie zdolności interpersonalne;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie i dyspozycyjność;
- Samodzielność;
- Doskonałe zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość;
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie od ponad 25 lat działającej na rynku;
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji;
- Niezależność w budowania własnego zespołu;
- Narzędzia niezbędne do efektywnej realizacji powierzonych obowiązków (samochód służbowy, telefon, laptop);