Zakres obowiązków
- Aktywne poszukiwanie inwestycji i pozyskiwanie kontraktów budowlanych
- Planowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych firmy
- Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych do zarządu spółki
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych, pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.
- Przygotowywanie oraz weryfikacja ofert pod kontrakty budowlane
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania pracodawcy
- Wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo
- Minimum 3 letnie doświadczenie na zbliżonym stanowisku w branży budowlanej
- Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego i firm wykonawczych
- Ugruntowane pozytywne relacje z inwestorami oraz firmami podwykonawczymi
- Łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych i budowania długotrwałych relacji
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doskonałe umiejętności sprzedażowo – negocjacyjne
- Czynne prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie budowlanej w oparciu o umowę o pracę bądź kontrakt B2B – w zależności od preferencji,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- Narzędzia niezbędne do pracy
Dodatkowo
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport dla pracownika i jego rodziny
- Imprezy integracyjne